wereldreizigers - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ybert en Anna - WaarBenJij.nu wereldreizigers - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ybert en Anna - WaarBenJij.nu

wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Ybert en Anna

18 December 2012 | Australië, Melbourne

Vanmorgen eerst nog een prachtige wandeling gemaakt door de botanical garden bij Hobart. Prachtige tuin waar IJbert tot ontdekking kwam dat hij geen reserve-accu voor zijn fototoestel bij zich had toen de accu die er op dat moment in zat een beetje leeg bleek te zijn. Jammer, maar helaas; hij heeft overigens nog wel heel mooie foto's daar kunnen maken, maar naar zijn eigen smaak natuurlijk niet genoeg. Tja...
Vanmiddag van Hobart naar Melbourne gevlogen. Ging allemaal van een leien dakje, hoewel dat een beetje vreemde beeldspraak is als je over het reizen in een vliegtuig schrijft, maar jullie denken er maar van wat je wilt hoor. Zitten nu in het Ibis Hotel, hebben net gegeten en gaan straks ('t is nu 21.30 uur hier) nog even de straat op. Het is een heel zwoele zomeravond, dus heerlijk.
Zo gek blijft toch het meemaken van de kerstperiode in deze zomerse sferen, vandaag in de botanische tuin jonge eendjes, overal lammetjes en kalfjes...
Ben benieuwd of het versturen van dit verslagje gaat lukken, verbinding is niet optimaal!
Liefs, IJbert en Anna

• 18 December 2012 - 11:52

Tim:

hey lieve mensen,

Wat leuk al die dagelijkse verslagen,elke ochtend weer een nieuwe!!
    Goed om te lezen dat alles goed gaat en dat jullie het zo ontzettend naar jullie zin hebben.

Lijkt me inderdaad erg vreemd om rond de kerstperiode in de hitte te zijn,maar zou er wel aan kunnen wennen denk ik.

Hoop al jullie 38485858493939493399 fotos te mogen zien wanneer jullie terug zijn

kus van Tim,Anita,Kaj en Senn

• 18 December 2012 - 16:18

Margo:

Had al verhaaltje geschreven, maar opeens..... weg... one more time.... geweldig dat jullie elke dag de discipline hebben om een verslag te doen, ik zou dat niet op kunnen brengen! Wel fijn voor ons trouwens!
    Hopelijk hebben jullie nog ruimte in je hersenpan om dingen op te nemen en te genieten!

Liefs,

Margo.